loading...
زیـــــتــون
zaytoon بازدید : 381 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

سری عکس های عاشقانه جدید 

تازه پیدایش کرده بودم بی هیچ واسطه ای یادمه یه روز خسته و ناامید از این انزوای
فکر و اندیشه و احساسم می رفتم تا در میان هیاهوی شهر خود را گم کنم او را
دیدم نگاهش در من اشوبی به پا کرد امیدوار شدم دنیا زیبا ورنگی شد از بیهودگی
نجات یافتم و من که خیلی وقت بود موقع تنهایی هیچ ننوشته بودم ناخوداگاه دست
به قلم بردم و نوشتم تو داری مرا به یغمای نگاهت میبری اما حالا فهمیدم که تو......

 

عکس های منتخب عاشقانه 

 

alone boy

پسر تنها

 

 

 

برچسب ها عکس , عاشقانه , جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اســـ♥ـــمــون قرنـــبــ♥ــــه در تاریخ 1392/04/02 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

مینوشتم
از دلم مینوشتم
سیاسی میشد
گفتند ننویس
ننوشتم
جک بود وطنز
گفتند ننویس
ننوشتم
شکوه از یار بود
گفتند سیاه مینویسی
ننویس ننوشتم
چه بنویسم که همه
خوششان بیاید پس
عاشقانه بنویسم؟
عارفانه؟
ادیبانه؟
نصیحت کنم ؟
مانده ام ...
خودکار هم دیگر مراتحمل نخواهد کرد

شکلک


کد امنیتی رفرش
چت باکس زیتونی
عزیزم تو این چت باکس هرچقدر دوست داری
 با دوستات چت کن و دوستای جدید پیدا کن

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موزیک آرام بخش

    فلش پلیر نصب کن و موزیک رو گوش کن 



    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 12,316
  • بازدید کلی : 78,570
  • موزیک آنلاین
    https://rozup.ir/up/zaytoon/20131220214908_34549_30212170_256246110_moozik-logo.png